Jaroslav Kramer: Nejlepší obsahový marketing právníků? Být autentický!

15. 5. 2025 Filip Vondráček

Bez popisku

V dalším díle pořadu Podcasty21 jsme přivítali Jaroslava Kramera, zakladatele agentury Cover Story. Bavili jsme se o jeho netradiční profesní cestě, která vedla od studia práv na Univerzitě Karlově přes působení v České televizi až k marketingu a obsahové strategii. Probrali jsme, co ho vedlo k opuštění tradiční právnické kariéry, jak vnímá současnou "právnickou" novinařinu a jak mu práva pomohla v jeho současné práci. Zaměřili jsme se na obsahový marketing pro právnické firmy , klíčové prvky úspěšné obsahové strategie a aktuální trendy v právním marketingu. Dotkli jsme se i otázky inovací v advokacii a projektů #Finženy a #PRVNÍCH100LET, za kterými jeho agentura stojí. Na závěr nabídneme rady studentům, kteří uvažují o kariéře mimo tradiční právnické profese.

Filip Vondráček

redaktor a moderátor Podcastů21

Tvorbu podcastů sponzoruje


Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info